Hírek

UST: azzá válsz, akire korábban gondolni sem mertél

2015.08.18
A Thor Gym által megalkotott, az itteni edzők által kidolgozott funkcionális edzésrendszer szerint a hármas lépcső legfelső foka az UST edzés, amely a Thor Beavatást és Athletic Body-t követi a funkcionális erőedzés piramisában.

A korábban már említett és bemutatott kurzusokra tematikusan épülő haladó kurzusban nem csupán a Thor Beavatás és az Athletic Body végzettjeit mozgatja meg. Jelentkezhet bárki, aki valamelyest biztonsággal mozog az edzőteremben. Itt a hangsúly a maximális erő mellett a kondicionáláson, az erő-állóképesség fejlesztésén van. Az immár biztonsággal használt eszközökre és megfelelően elsajátított gyakorlatokra itt jól felépített intervallum- vagy köredzések, embert próbáló komplexek épülnek.

 

AZ UST edzések sajátosságáról Tanos Bálint beszélt: „Az UST edzés a maximális erő növelése mellett fokozza az anyagcserét, megdolgozza a kardiovaszkuláris és az oxigénfelvevő rendszert. Azoknak ajánljuk, akik szeretik a kihívásokat, messzemenően számítunk a küzdősportok, harcművészetek művelőire, de az Athletic Body nyolc hete után is kifejezetten ajánlott a kurzus."

 

Egyszerűbben fogalmazva a Thor Beavatás során megismerkedsz a terem adottságaival és lehetőségeivel. Közben ízelítőt kapsz a funkcionális erő-állóképesség fejlesztésének lehetőségeiből. Az Athletic Body 8 hete alatt már tapasztalás útján szerzel tanúbizonyságot arról, hogy van értelme a munkának, hiszen az izzadtságcseppek mellé eredmények is párosulnak. Ezt követően jön az UST kurzus, ahol már 2×4 hetes ciklusokra bontva újabb és újabb határokat átlépve magasabb szintre emelheted fizikai erő- és állóképességedet.

 

Tanos Bálint szerint ebben a rendszerben tökéletesen nyomon követhető a fejlődési ráta: "Az edzések sematizálva vannak, és nyolc hetente változnak felépítésükben. Minden ciklusban egyaránt szerepet kap a maximális erő, és az erőállóképesség fejlesztése; az egyes periódusokban azonban más-más részképességekre helyezzük a hangsúlyt. Személyre szabott terhelés mellett végzed az edzést hétről hétre, szükség esetén kiegészítve a munkát a megfelelő korrekciós gyakorlatokkal, illetve étkezési tanácsokkal. Az eredmények pedig minden ciklus végén le vannak mérve, így a fejlődés pontosan követhető."

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital